Travelling & working @ Thailand =D - Reisverslagen van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Travelling & working @ Thailand =D - Reisverslagen van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Travelling & working @ Thailand =D

Het programma is als volgt:
3 weken introductie met een groep vrijwilligers. Dit vindt plaats in een klein plaatsje in de buurt van Bangkok. De eerste week is vooral kennismaken met elkaar en het land, door onder andere Thais te koken, Thais te leren en excursies te maken in de omgeving. De tweede week gaan we de boeddhistische cultuur ontdekken en onder andere in een tempel slapen. De laatste week staat een trektocht door de jungle gepland.
De twee weken erna ga ik vrijwilligerswerk doen. Dit kan in een weeshuis of een school, en bestaat uit simpele Engelse lessen geven of opknapwerkzaamheden.
Vervolgens heb ik nog twee weken de tijd om te doen waar ik zin in heb en dus vooral de rest van Thailand te zien. Chiang Mai en Phuket staan op mijn lijstje, maar verder zie ik wel wat er op mijn pad komt!

Recente Reisverslagen:

26 Juni 2010

The end: Full moon

19 Juni 2010

lieve allemaal

14 Juni 2010

olifanten

04 Juni 2010

weeshuis

28 Mei 2010

jungleweek
Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 24021

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: