The end: Full moon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu The end: Full moon - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

The end: Full moon

Door: Aafje

Blijf op de hoogte en volg Aafje

26 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Koh Tao was heel erg mooi. Heb een dag gesnorkeld en rond het eiland gevaren wat zo vet was! Heb niet gedoken want het is heel duur en wilde er ook niet zoveel tijd aan besteden. Toevallig kwam ik Eva tegen op Koh Tao! Supertoevallig. Samen nog een dagje gechilld en uit geweest en toen de boot naar Koh Phangan! Heb besloten dat ik toch naar de full moon party ga ook al moet ik dan heeeel lang reizen na een party :P maar het is het waard, hoop ik dan. De eerste avond dat we hier waren hebben Eva en ik alvast een voorproefje gehad, heel veel neonverf, dansen op het strand tot de zon opkomt en dan zwemmen! Dus full moon wordt helemaal geweldig :) Een paar andere mensen uit het twinhouse zijn ook gisteren hier naartoe gekomen. Heb superveel zin in full moon, helaas vertrekt mijn boot naar Bangkok om 12 uur sochtends dus de afterpartys ga ik waarschijnlijk missen. Daarna wordt het een 12 uur reis naar Bangkok, 8 uur wachten op het vliegveld en dan nog 13 uur vliegen.. woehoe :)
En dan is het home sweet home.. ik wil niet naar huis!
tot snel xox

  • 26 Juni 2010 - 18:48

    Je Mamzies:

    .......en dan halen wij je op en dan kun je hier nog 24 uur slaaaaaaapen in een waanzinnig koel bed van maar 27 graden. dus ga maar genieten, bijtanken kun je hier wel weer sgat!
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx a l

  • 28 Juni 2010 - 20:44

    Nico (vader Luuk):

    MAAR WIJ ZIEN JE WEER GRAAG THUIS KOMEN!
    TOT GAUW

  • 14 Juli 2010 - 18:37

    Joep:

    Jee Aafje, al je avonturen gelezen. Wat een prachtige dingen heb je beleefd! mij benieuwen of je nog foto's gaat uploaden. Moet hier in Holland beter lukken... :-)
    Dikke kus!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 24132

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: