olifanten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu olifanten - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

olifanten

Door: Aafje

Blijf op de hoogte en volg Aafje

14 Juni 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

De olifantenweek was superleuk! we hebben vooral veel op ze gereden, de eerste dag meteen al op de allergrootste die ze daar hebben van ruim 3 meter hoog! :O maar toen ik er op zat was het niet meer eng. wel hoog maar ze zijn heel lief! In het begin was ik nog een beetje bang voor ze maar het went supersnel. Er waren 2 jongen, eentje van 3 maanden en een van 3 weken, die allebei los liepen. Die van 3 weken was heel schattig maar hij was vooral bij zn moeder. Die van 3 maanden wilde de hele tijd spelen en zelfs zon mini olifant is al heel zwaar! Dus dat was grappig. Smiddags mochten we elke keer zwemmen in een resort dat was wel chill. We hebben ook een ritje door de jungle gedaan met een groep olifanten en we zijn ook met zn 5en op de grote olifant gegaan, op zo'n zitje op zn rug. De andere keren zaten we gewoon op hun nek, zo tof! En het is nog best wel comfortabel ook.
vrijdagavond waren we terug. Zaterdag ging ik voor de laatste keer naar sing buri om te zwemmen en een massage te doen enzo.. Zaterdagavond was de laatste avond voor mij, dat was gezellig maar ook wel een beetje verdrietig omdat het de laatste keer bij Dan's bar was :( volgende dag tas inpakken en met de taxi naar Sing Buri! Daar afscheid nemen van iedereen wat echt heel vervelend was. Maar misschien dat ik iedereen zie op de full moon party 26 juni, weet ngo niet zeker of ik daar heen ga. Anyway, toen met de bus naar bangkok, taxi naar t vliegveld en daar nog even helemaal in de stress omdat die mensen me daar wijs maakten dat ik niet meer terug kon naar Thailand omdat ik maar een one entry visum heb. Gelukkig was er een mevrouw van de douane die het wel wist, straks krijg ik gewoon een toeristenvisum haha. Toen vliegen naar Kuala Lumpur, toen nog een uur met de bus en ik was ondertussen echt heel moe geworden van al dat reizen en ik kon alsnog niet slapen. Robert kwam me ophalen van een treinstation met de taxi (het was half2 snachts ofzo..). Gelukkig waren we er snel en hadden ze hier een chill groot bed voor me opgemaakt in een kamer met airco!! Zo luxe ga ik het denk ik niet meer hebben in Thailand ;) Vandaag zijn we een soort vogelpark gaan bezoeken en daarna hebben we gechilld in het zwembad bij het appartement. Er was ook een koud en een warm bubbelbad echt superchill. Vanavond gaan we geloof ik voetbal kijken (Nederland speelt ofzo?). Kuala Lumpur lijkt wel een beetje op Bangkok vind ik maar dan wat moderner. Wordt vast wel leuk hier :)
kusjes en tot over 2 weekjes

  • 14 Juni 2010 - 09:30

    Yvette :

    Hoi Aafje,

    Leuk om al je verhalen te lezen en volgens mij heb je het prima naar je zin :) Ik wens je nog heel erg veel plezier!
    Groetjes....

  • 14 Juni 2010 - 11:10

    Astrid:

    Wat een avontuur deze reis! Echt om nooit meer te vergeten. Geniet maar lekker van de laatste loodjes/veertjes. Bij ons is het nu ook mooi weer! XXXXX

  • 14 Juni 2010 - 15:32

    Mamzls:

    hee bikkel, wat een kanjer ben je toch, dat volwassen voelen is gewoon volwassen zijn natuurlijk! blij te lezen dat t allemaal gelukt is, ga lekker genieten en bijkletsen met robert, veel plezier en de groetjes en een dikke knufz van ons!

  • 14 Juni 2010 - 18:38

    Britt:

    Meid,
    wat maak je allemaal leuke dingetjes mee! Geniet nog lekker van de laatste weekjes.
    Kusjes,
    Britt

  • 14 Juni 2010 - 19:00

    Paps:

    Geniet nog maar even lekker en kom dan maar weer snel terug. Het heeft nu wel lang genoeg geduurd! xxxPappa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 24128

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: