Ierland! - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Ierland! - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Ierland!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafje

27 Augustus 2009 | Nederland, Oude Meer

Ik ga naar Ierland! Nog niet zo heel lang geleden heb ik bedacht dat ik het toch wel heel graag wil, een jaartje leuke dingen doen voordat ik me op mijn studie ga storten.. Mijn reisdoel voor de eerste 3 maanden van dat jaar zal zijn een gat in de buurt van Kilmallock, Ierland. Het ligt ergens tussen Cork en Limerick in het westen van Ierland. Ik zit daar in een gastgezin. Dat is de familie Griffin, bestaande uit een boer, zijn vrouw en hun 4(!) kinderen. Ik werk op de boerderij (koeien melken :)) en help met de kinderen en het huishouden. In mijn vrije tijd hoop ik natuurlijk een heleboel van het prachtige Ierland te ontdekken! Als het goed is vertrek ik over ongeveer 2,5 week, precies weet ik het nog niet want mijn vlucht is nog niet geboekt. Ik ben heel benieuwd hoe het daar zal zijn en hou het thuisfront zo een beetje op de hoogte! :)
Daag!

• 01 September 2009 - 13:25

Mamzl:

hee sgatje, gelukkig hebben we nog wel ff tijd voor leuke voorbereidende inkopen en gezellie eten, wat gaat het nu snel!!!! dikke knufz van ons uit luxemburg, de eenden in de our zijn alweer hun paraplu kwijt, of nog steeds....tot snel!!! zaterdag komen we je ophalen van je nederlandse boerderij- experience, tot dan xx

• 10 September 2009 - 13:18

A.t. Te H:

hoi nichie,

je broer een berichtje dus jou log ook maar voorzien van post. nog veel plezier met afscheidsfeestje en succes met de laatste voorbereidingen, kus ankie