Ierland! - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Ierland! - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Ierland!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafje

27 Augustus 2009 | Nederland, Oude Meer

Ik ga naar Ierland! Nog niet zo heel lang geleden heb ik bedacht dat ik het toch wel heel graag wil, een jaartje leuke dingen doen voordat ik me op mijn studie ga storten.. Mijn reisdoel voor de eerste 3 maanden van dat jaar zal zijn een gat in de buurt van Kilmallock, Ierland. Het ligt ergens tussen Cork en Limerick in het westen van Ierland. Ik zit daar in een gastgezin. Dat is de familie Griffin, bestaande uit een boer, zijn vrouw en hun 4(!) kinderen. Ik werk op de boerderij (koeien melken :)) en help met de kinderen en het huishouden. In mijn vrije tijd hoop ik natuurlijk een heleboel van het prachtige Ierland te ontdekken! Als het goed is vertrek ik over ongeveer 2,5 week, precies weet ik het nog niet want mijn vlucht is nog niet geboekt. Ik ben heel benieuwd hoe het daar zal zijn en hou het thuisfront zo een beetje op de hoogte! :)
Daag!

  • 01 September 2009 - 13:25

    Mamzl:

    hee sgatje, gelukkig hebben we nog wel ff tijd voor leuke voorbereidende inkopen en gezellie eten, wat gaat het nu snel!!!! dikke knufz van ons uit luxemburg, de eenden in de our zijn alweer hun paraplu kwijt, of nog steeds....tot snel!!! zaterdag komen we je ophalen van je nederlandse boerderij- experience, tot dan xx

  • 10 September 2009 - 13:18

    A.t. Te H:

    hoi nichie,

    je broer een berichtje dus jou log ook maar voorzien van post. nog veel plezier met afscheidsfeestje en succes met de laatste voorbereidingen, kus ankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oude Meer

koeien melken in Ierland!

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2010

The end..

25 November 2009

Dublin met de liefste!

03 November 2009

Irish history and finally a guitar!

23 Oktober 2009

Murphys & the John Deere!

10 Oktober 2009

De Cliffs!
Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 24017

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: