Nog maar 3 nachtjes.. - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes.. - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafje

13 September 2009 | Nederland, Oude Meer

Ik vlieg woensdag al! Het komt superdichtbij nu en ik ben al zenuwachtig aan het worden of het allemaal goed gaat met de reis.. Woensdagochtend om half 10 vertrekt mijn vlucht en dan ben ik in een uur en 3 kwartier al in Cork. Vanaf daar moet ik een stuk met een bus en dan nog een stuk met een andere bus. Gelukkig heb ik genoeg tijd om over te stappen want ik zie mezelf al de bus missen :P
Dus dat wordt komende 2 dagen nog inpakken (20 kilo voor 3 maanden :O) en afscheid nemen van iedereen.. 3 maanden is gelukkig geen eeuwigheid maar ik vind het best moeilijk. Maar ik heb er bovenal ook heel veel zin in!
Mijn volgende berichtje zal wel vanuit Ierland zijn :)

  • 14 September 2009 - 16:35

    A3, L, F En P:

    hi there!
    ja nu snel.......hopelijk wordt t een goeie tijd, kan haast niet missen met je goeie voorbereiding, meissie!!!!
    (en dan bedoel ik niet de Murphy's.......)
    ga jou missen, maar ben blij dat je t doet hoor kanjer!!! tot woensdag, dan komen we zoenen!!!!

  • 15 September 2009 - 09:32

    Mandy:

    Nogmaals heel veel plezier!:D Ik zal je reisverslagen volgen, ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden!

    Xx

  • 16 September 2009 - 09:53

    Ilse:

    AAAAAAAAAAAAAAH!
    Als het goed is zit je nu in het vliegtuig, of je ben al in Ierland aangekomen.
    Hopelijk ben je je paspoort niet vergeten ;)
    Drink voor mij aub heeeeel veeeel Murphey's, dan ben ik toch een beetje bij je;)
    Kan niet wachten tot de rest van je verhalen!
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Oude Meer

koeien melken in Ierland!

Recente Reisverslagen:

06 Januari 2010

The end..

25 November 2009

Dublin met de liefste!

03 November 2009

Irish history and finally a guitar!

23 Oktober 2009

Murphys & the John Deere!

10 Oktober 2009

De Cliffs!
Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24099

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: