Nog maar 3 nachtjes.. - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Nog maar 3 nachtjes.. - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 nachtjes..

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Aafje

13 September 2009 | Nederland, Oude Meer

Ik vlieg woensdag al! Het komt superdichtbij nu en ik ben al zenuwachtig aan het worden of het allemaal goed gaat met de reis.. Woensdagochtend om half 10 vertrekt mijn vlucht en dan ben ik in een uur en 3 kwartier al in Cork. Vanaf daar moet ik een stuk met een bus en dan nog een stuk met een andere bus. Gelukkig heb ik genoeg tijd om over te stappen want ik zie mezelf al de bus missen :P
Dus dat wordt komende 2 dagen nog inpakken (20 kilo voor 3 maanden :O) en afscheid nemen van iedereen.. 3 maanden is gelukkig geen eeuwigheid maar ik vind het best moeilijk. Maar ik heb er bovenal ook heel veel zin in!
Mijn volgende berichtje zal wel vanuit Ierland zijn :)

• 14 September 2009 - 16:35

A3, L, F En P:

hi there!
    ja nu snel.......hopelijk wordt t een goeie tijd, kan haast niet missen met je goeie voorbereiding, meissie!!!!
    (en dan bedoel ik niet de Murphy's.......)
    ga jou missen, maar ben blij dat je t doet hoor kanjer!!! tot woensdag, dan komen we zoenen!!!!

• 15 September 2009 - 09:32

Mandy:

Nogmaals heel veel plezier!:D Ik zal je reisverslagen volgen, ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden!

Xx

• 16 September 2009 - 09:53

Ilse:

AAAAAAAAAAAAAAH!
    Als het goed is zit je nu in het vliegtuig, of je ben al in Ierland aangekomen.
    Hopelijk ben je je paspoort niet vergeten ;)
    Drink voor mij aub heeeeel veeeel Murphey's, dan ben ik toch een beetje bij je;)
    Kan niet wachten tot de rest van je verhalen!
    xx