Back in lovely Galway - Reisverslag uit Galway, Ierland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Back in lovely Galway - Reisverslag uit Galway, Ierland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Back in lovely Galway

Blijf op de hoogte en volg Aafje

09 Januari 2013 | Ierland, Galway

Lief Nederland,

Ik ben weer veilig terug in mijn geliefde Galway :) Even in Nederland zijn was fijn, maar weer terug in Galway zijn is ook heel fijn.

Bij aankomst bleek dat mijn nieuwe kamer toch niet van mij was, aangezien niet mijn spullen maar die van iemand anders erin stonden. De huisbaas had de kamer blijkbaar aan ons allebei beloofd. Gelukkig was er nog een kamer vrij in het huis, waar ik in het begin niet zo blij mee was omdat hij (nóg) kleiner was dan die andere. Maargoed, ik heb mijn 'keep calm it'll be grand-poster' boven mijn bed gehangen en me er maar bij neergelegd dat dit de downside is van het geen-contract hebben en de het-komt-allemaal-wel-goed-houding van de Ieren, en nu ben ik best wel gelukkig in deze kamer. Het is een leuk huis met heel mooi rood vloerkleed en een open haard en het ligt op 5 minuten lopen van het centrum en 10 minuten van de universiteit. Mijn huisgenootjes zijn ook internationaal en heel leuk.

Mijn nieuwe adres is:
2 O Donoughe Terrace
Woodquay
Galway
Ireland

Verder zijn de colleges maandag weer begonnen, en daarmee ook het drama van vakken kiezen, en dan zo dat er niks overlapt en ik toch alle vakken kan doen die ik wil. Wat onmogelijk is. Maargoed. Ik denk dat ik weer veel vakken van Celtic Civilization ga volgen, en archeologie. Er zijn dit semester een aantal vakken over religie die ik kan volgen, waardoor dit hele uitstapje misschien toch nog wat met mijn major te maken gaat hebben. Ik ga me niet vervelen in ieder geval. :)

Met het collegejaar zijn ook de andere normale dingen weer begonnen: eten met vrienden, Erasmus feestjes, meetings van societies, uitstapjes plannen en natuurlijk live muziek luisteren en dansen en pints drinken in een van de pubs die Galway rijk is. En natuurlijk ook gewoon elke dag colleges volgen, huiswerk maken en essays schrijven, want ik ben hier tenslotte om te studeren.

Ik kijk uit naar de komende maanden, en ben blij dat ik heb besloten om terug te keren. Afgezien van de kou en de regen maakt Galway mij heel gelukkig :)

Liefs, Aafje

  • 11 Januari 2013 - 14:29

    A3:

    hee, klinkt weer goed, alles op z'n pootjes terechtgekomen gelukkig!
    ben benieuwd, ga het lekker zien overr dik 6 weekkies, tot skypes!!! xxxx a3, life is grand!!!

























  • 12 Maart 2013 - 13:08

    Ankie:

    Hoi Meis,

    Heerlijk om te horen dat het daar goed gaat!! Gezellig even je moeder op bezoek voor je jaardag en Kees in de pub!! Hoor donderdag wel hoe het was van je moeder.
    Heel veel hugs en liefs,
    Ankie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1005
Totaal aantal bezoekers 24025

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: