lieve allemaal - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu lieve allemaal - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

lieve allemaal

Door: Aafje

Blijf op de hoogte en volg Aafje

19 Juni 2010 | Thailand, Bangkok

Kuala Lumpur was heel leuk, wat een stad! Ontelbaar veel wolkenkrabbers, echt tof om te zien. We hebben de stad een beetje bekeken en het lijkt een beetje op Bankok alleen dan moderner. Na 5 nachten in een kamer met airco slapen is mijn kamertje in Koh Samui dus iets minder.. Maar ik ben het gewend uit Sing Buri dus heb maar gewoon een kamer met ventilator genomen. Ik zit in een resort echt heel dicht aan het strand, das wel heel tof. Ben alleen niet zo in de mood om aan het strand te liggen, dus ga morgen denk ik een kayak tocht doen door een national park hier vlakbij. Verder is Koh Samui alleen maar toeristisch en ik moet zeggen dat ik de locals leuker vond. Bovendien is het laagseizoen dus erg rustig overal wat het nog saaier maakt. Koh Samui bevalt me dus niet zo heel erg maar ik denk dat ik maandag de boot naar Koh Tao neem. Daar kan je erg mooi snorkelen en duiken, dat lijkt me wel wat :) En wie weet daarna partyen op Koh Pahngan met mn vriendinnetjes uit t twnhouse. En het wordt ook wel weer eens tijd om naar huis te gaan. Eigenlijk mis ik de kou en ik mis jullie ook! Maar ga nog even van mn laatste week hier genieten, en natuurlijk heel bruin worden :) See you soon! xx

  • 19 Juni 2010 - 09:07

    A3:

    HEE KANJER!!!!!
    Toch heb je t maar mooi even gedaan allemaal! precies goed bedacht om 7 weken te gaan? we missen je ook, en tis hier idd heel koud 15 gr. en nog net geen sneeuw! hvj a3 en louise

  • 19 Juni 2010 - 09:20

    Nico (vader Luuk):

    Hallo Aafje,
    Goed idee om dingen te blijven doen die bij je passen, dus niet in de zon op het strand, maar lekker actief. Duiken daar lijkt me hardstikke mooi!
    We kijken uit naar je terugkomst. En naar verhalen en foto's.

  • 20 Juni 2010 - 16:44

    Britt:

    Ik raad je aan nog even heerlijk te genieten van de warmte meid want hier is het maar koud!
    Tot snel! kussie

  • 25 Juni 2010 - 19:11

    Mamzies:

    dag sgatje, gelukkig nog even alle avonturierlijke bikkels om je heen verzameld voor het volle maanfeest!!!!!! the place to be for backpackers!!!!
    dat naggie slapen haal je in het vliegtuig wel in, ga nog even grenzeloos en genadeloos genieten, we zien je maandag, xxx a en l

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 24020

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: