Only 10 days left.. - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Only 10 days left.. - Reisverslag uit Oude Meer, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Only 10 days left..

Door: Aafje

Blijf op de hoogte en volg Aafje

27 April 2010 | Nederland, Oude Meer

Het is bijna zover, over minder dan twee weken zit ik in het vliegtuig naar Bangkok! :O Ik besef het nog steeds niet helemaal, al wordt het wel steeds een beetje echter. De voorbereidingen zijn klaar en alle dingen gekocht (hoop ik). De andere 2 Nederlandse meiden die ook naar Thailand gaan heb ik zondag ontmoet. Super leuke meiden die hetzelfde willen als ik: Een hele leuke tijd hebben in Thailand, nieuwe mensen leren kennen, ons helemaal onderdompelen in de Thaise cultuur en daar hopelijk een heleboel van leren. En natuurlijk het belangrijkste: genieten!! Wat heb ik er zin in! Ik besef dat ik eigenlijk geen idee heb waar ik aan begin, natuurlijk wéét ik wel dat ik daar rijst moet gaan eten als ontbijt, ik de hele dag op mn hoede moet zijn voor die vervelende malaria en ik geconfronteerd ga worden met vreselijke armoede, om maar eventjes wat verschillen te noemen, maar beseffen doe ik dat denk ik pas op het moment zelf. Misschien zal het niet altijd makkelijk zijn maar ik denk dat het goed zal zijn om te zien dat de wereld op sommige plaatsen veel minder perfect is als in Nederland. Maar behalve de vervelende dingen die ik tegen ga komen zal ik ongetwijfeld ook prachtige dingen zien, Lonely Planet vertelt over 20 meter hoge boeddha-beelden, drijvende markten en prachtige watervallen.. Wauw. Nu nog een soort droom maar straks ga ik het met eigen ogen zien (en er ook wel foto's van maken zodat jullie een kleine beetje kunnen meegenieten hoor ;))
Natuurlijk ga ik alle lieve mensen thuis ook wel een missen, maar voor mij zal de tijd vliegen denk ik. Ik ga zoveel leuke dingen doen!

Dan nog wat praktische info: Mocht je de behoefte voelen om me te bellen (graag wel even rekening houden met het tijdsverschil van 6 uur..), er bestaat een handige site genaamd belpiraat.nl, waar je via een vreemde omweg mij kunt bellen voor slechts 3 cent per minuut vanaf het moment dat ik een Thais simkaartje heb gekocht. Het nummer is 0900 0198, dat bel je en dan moet je mijn nummer intoetsen ofzoiets. Als je meer info wilt kun je eventjes op de website kijken. Mijn nieuwe nummer laat ik weten via de weblog.

Dus vanaf nu is het alleen nog maar aftellen! Oh en ik zie best een beetje tegen de vlucht op, ik vlieg alleen en moet overstappen in Dubai, maar het gaat vast allemaal goedkomen :)
xx

  • 27 April 2010 - 18:35

    Mandij:

    Jeeeej, super gaaf hoor! Wordt vast een geweldig avontuur dat je nooit zult vergeten:D
    xx

  • 28 April 2010 - 11:04

    Joram:

    Hey Aafje! Heel veel plezier toegewenst en succes met de spanning tot aan vertrek ;).

    groet

  • 08 Mei 2010 - 17:32

    Je Mamzies:

    you did it!!!!! you did it!
    het is je natuurlijk gelukt
    dat hadden we ook niet anders verwacht van deze bikkel, ga genieten!! xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 24021

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: