Next trip! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu Next trip! - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Aafje Wardenaar - WaarBenJij.nu

Next trip!

Door: Aafje

Blijf op de hoogte en volg Aafje

09 Februari 2010 | Nederland, Enschede

Haay
Zoals sommigen van jullie misschien wel weten heb ik me door het reisvirus laten aansteken en ga ik nog eventjes van mijn heerlijke vrijheid genieten dit schooljaar! De reis en de vlucht zijn inmiddels geboekt, ik kan niet meer terug =D Over iets minder dan 3 maanden vertrek ik namelijk op mijn volgende grote reis: Thailand! Van 7 mei tot 28 juni ga ik daar allemaal leuke dingen doen (voor de planning zie "reis" ). Nu nog even krap 3 maanden heel hard werken zodat ik daar ook nog wat leuks kan doen!

Jullie horen ongetwijfeld van mij als ik 2 weken van tevoren hele zenuwachtig word ;)
kusjes Aafje

  • 09 Februari 2010 - 19:40

    Anna Melchers:

    noooooo wat vet!! waar ga je nu werken dan? echt leuk hee spreken ze daar wel engels? met je ierse accent haha... of ga je soms thais leren :P
    xxx

  • 09 Februari 2010 - 19:43

    Anna Melchers:

    o ik lees net je planning! hoe kom je daar nou weer op? heb je dat op internet gevonden? jij doet echt van die dingen waarvan ik niet eens wist dat het kon! :P

  • 23 April 2010 - 08:22

    Nico (vader Luuk):

    Hallo Aafje,

    Nou het lijkt me hardstikke spannend, gezien de politieke situatie daar. Als het onveilig is, reis je gewoon meteen door. Wat je misschien leuk vindt is even met de ouders van Ruben praten. Zij zijn er met het hele gezin geweest een paar jaar geleden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Aafje

Actief sinds 27 Aug. 2009
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 24021

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2014 - 01 September 2015

Vrijwilligen in la France!

22 Augustus 2012 - 24 December 2012

Erasmus in Galway

07 Mei 2010 - 28 Juni 2010

Travelling & working @ Thailand =D

16 September 2009 - 23 December 2009

koeien melken in Ierland!

Landen bezocht: